آیا قیمت محصولات در سایت فروشگاه ما به روز هستند؟

بله، ما به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند



سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، بعد یک روز کاری تحویل واحد پستی مستقر می‏‌شوند.


هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است  ولی از 10تا 30 تومان و در صورت اینکه

بیشتر از  30 تومان مبلغ پستی شود ما آن را پرداخت می کنیم و رسید و شماره پیگیری کالا را برای مشتری ارسال می کنیم

مشتری بعد از یک روز کاری می تواند از بخش پیگیری کالای خریداری شده و با واردکردن شماره رسید پستی از

محل کالای خریداری شده باخبر می شود


آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی یا  پرداخت کنم؟

در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی  فروشگاه ما از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.


آیا تعداد خرید از یک کالا در در فروشگاه ما محدودیتی دارد؟

به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در آرتک وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش

و رنگ بندی آن برای هر کالا در هر زمان متفاوت است ، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.


می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

  تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید.

از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات  09115493293 تماس بگیرید.


در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می‌شود؟

هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش فروشگاه، هماهنگی لازم برای استرداد

مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.


آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.


مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

همگی کاربران فروشگاه ما  می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب

در سایت فرشگاه ما ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

توجه:

1- در صورت نیاز به کار به کارت کردن به حساب فروشگاه با شماره پشتیبانی 09115493293 تماس بگیرید

2-( در صورتی که آدرس تحویل سفارش، آستارا باشد مشتریان می‌‏توانند هزینه را هنگام تحویل سفارش، در محل به صورت نقدی پرداخت کنند.)


آدرس فروشگاه ما:

آستارا - بازاربزرگ ساحلی- نبش بلوک 35 پلاک 682


در صورتی که سوالات خود را در قسمت بالا پیدا نکردید بی صبرانه منتظر تماس شما با شماره تلفن پشتیبانی 09115493293  هستیم.

زمان تماس از 10صبح تا 10شب