آیا قیمت محصولات در سایت آرتک به روز هستند؟

بله، آرتک به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند

اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با واحد پشتیبانی 24 ساعته 09144519352 تماس بگیرید

در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می‌شود؟

هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش آرتک، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر می‏‌شوند.

پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید قسمت پیگیری سفارش رفته و با وارد کردن کد مربوطه از آدرس کالای خود اطلاع پیدا کنید.

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت آرتک امن است؟

پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از آرتک که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

  – با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

  – قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

  – برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی آرتک از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

  در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

آیا تعداد خرید از یک کالا در آرتک محدودیتی دارد؟

به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در آرتک وجود ندارد، با وجود این با توجه به اینکه موجودی قابل فروش و رنگ بندی آن برای هر کالا در هر زمان متفاوت است ، برخی اوقات محدودیت‏‌هایی در تعداد قابل سفارش از یک کالا اعمال می‏‌شود.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

  تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

دوست دارم از آرتک خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت آرتک، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت آرتک با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

همچنین آرتک با بیش از 14 سال سابقه فعالیت و تحویل موفق سفارشات و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد آرتک استفاده کنید.

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

همگی کاربران آرتک می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت آرتک، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

در صورتی که آدرس تحویل سفارش، آستارا باشد مشتریان می‌‏توانند هزینه را هنگام تحویل سفارش، در محل به صورت نقدی پرداخت کنند.

چگونه کالایی که خرید کرده ام را مرجوعی کنم؟

با سلام

مشتری عزیز  برای مرجوعی کالای خود با شماره تلفن 09144519352 تماس بگیرید

این وحد پشتیبانی راهنمایی های جامعه برای شما انجام می دهد حتی در صورتی هم که امکان آمد به فروشگاه برای شما محیا نیست وحد پشتیبانی راه های ارسال اجناس برای ما را به شما(( مشتری ))راهنمایی می کند البته بعد رسیدن کالا هزینه همل که فروشنده داده شده از مبلغ کالا کم شده و الباقی مبلغ به حساب مشتری واریز می کردد.

راهنمایی خرید از سایت؟

با سلام

برای خرید از فروشگاه فقط کافی است محصول خود را انتخاب کرده و بعد به سبد خرید رفته و انتخاب پرداخت وجه وارد درگاه پرداخت شده و محصول خود را خرید کنید در این موقع فاکتوری برای امیل خریدار ارسال می گردد و بعد از 12 ساعت محصول برای شما ارسال می گردد در صورت وجود مشگل و درخواست راهنمایی هم می توانید با شماره تلفن پشتیبانی 24 ساعته 09144519352 تماس بگیرید

چگونه به جواب سوالاتمان برسیم؟

در صورت وجود سوال می توانید بافرم زیر با ما درمیان بگزارید

بی صبرانه منتظر شنیدن نظرات و پیشنهادات شما هستیم.
لطفا درصورت وجود هرگونه سوال یا مشکلی با  ما تماس بگیرید:

  • هفت روز هفته
  • ۲۴ ساعت شبانه روز

توج: در صورتی که فایلی برای ما ارسال می کنید با حجم 1m باشد.

لطفا نام خود را وارد کنید
لطفا ایمیل خود را وارد کنید
لطفا شماره تماس خود را وارد کنید
لطفا فایل پیوست را انتخاب کنید
لطفا پیام خود را وارد کنید